Sunt genul de om care e capabil să aibă stări proaste din orice motiv, de la un cuvânt care m-a enervat, un evenimet neimportant sau simpla prezență neplăcută a cuiva, îmi e de-ajuns să fiu cu toane o zi întreagă.

În ultimele câteva zile am observat că nu mai sunt doar eu aia ciufută și m-a surprins chestia asta, stările mele fiind foarte oscilante.. Toată lumea e amețită, cu dureri de cap, obosită și irascibilă.

Nu știu exact care e cauza… astenia, presiunea atmosferică, modul în care s-au aliniat astrele, un virus nou sau pure energii care ne zăpăcesc, dar efectiv toată lumea cu care am intrat în contact s-a trezit cu fundu-n sus. Nu vreau să mă scot din ecuație, eu sunt capricioasă în general, din naștere, mi-a povestit mie mama ce nervi îi faceam încă de când eram bebeluș cu toanele mele, dar perioada asta a fost prea mult chiar și pentru mine, am reușit să calc pe nervi o grămadă de lume într-un timp mult prea scurt.

Ce să mai, sigur e primăvara de vină, am citit eu pe net despre astea, cum funcționează toată treaba cu astenia, care sunt simptomele și ce trebuie să faci -bine, așa fac mereu de ajung să cred că sunt bolnavă de artrită, gastrită, pancreatită și alte alea- . Am citit acolo că e bine să mănânci fructe și legume, să eviți cafeaua și zahărul, să stai mult în lumină (pentru serotonină), să faci sport și să te odihnești foarte mult, nu știu de ce-mi sună a antiteză totală…eu una abia supraviețuiesc în lumina zilei câteva minute, fără cafea, să nu mai spun, aș fi moartă la ce oboseală cronică simt, plus moleșeala din jur, și sport..cine naiba face sport când abia se poate concentra să meargă?!

Așa că, dragi astenici, începeți să vă luptați cu lumina și sportul, puneți cafeaua și dulciurile deoparte, înarmați-vă cu cateva kg de fructe și legume șiii..baftă!

2 gânduri despre “Astenie de primăvară..sau ce???

Lasă un răspuns

