Sunt de părere că accesul la rețelele de socializare nu ar trebui acordat oricui.
În primul rând, sunt mulți care au senzația că sunt pe site-uri de matrimoniale, își bat joc de limba română sau dau dovadă de prostie în orice status postat.
În al doilea rând, printre specimenele de genul se află și puștani nesupravegheați de părinți care nu-și dau seama cât se penibili sunt și care postează tot felul de prostii și aiureli sau au un limbaj mai vulgar decât Cheloo.
Facebook-ul ar trebui să introducă un test IQ pentru toți utilizatorii, să-i sorteze, nu neapărat să-i baneze, în felul acesta atât viața noastră cât și viața lor în mediul on-line ar fi mult mai ușoară.
Îmi mențin punctul de vedere cu câteva argumente destul de solide:

image

Bună, pune anunț pe lajumate.ro și găsești cumpărător!

image

Mădălin eu mă numesc
La un telefon vorbesc
Și cu altu poză-mi fac
Din privire vă dezbrac.

image

Aici avem un exemplar de fetiță care-și face reclamă, mai că i-aș spune să se pună la vânzare sau să-l contacteze pe tipul de pe lajumate.ro.

image

Sunt curioasă cum arată colecția toamnă-iarnă.

image

Bogdan Bogdan Bogdan, eu cred că doar cei proști proști proști mai pun poze de genul pe Facebook Facebook Facebook.

image

Mai bine înveți cum se scrie corect, altfel nu ajungi „sate” plimbi nici măcar cu o 1300.

16 gânduri despre “De ce ar trebui să implementeze Facebook-ul teste IQ? De-asta…

    1. Nici nu aveam de gând să fac asta, sunt o domnișoară, încerc să atac cu subtilități mult prea fine pentru un prost. :))) O să revin în curând cu și mai multe exemplare, am mai primit niște poze de la cititori care m-au amuzat copios :)))

      Apreciat de 1 persoană

      1. Nu am apucat să termin ideea, scriam de pe telefon și am dat din greșeală Trimite. Doream să completez… Să facă Facebook în așa fel încât să recunoască când un text este scris greșit și să nu îl lase pe utilizator să posteze până nu îl scrie corect gramatical. 😀 Să vezi atunci chin pe ei…

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

