Odată cu creșterea bruscă a temperaturilor unii oameni au fost prinși pe nepregătite, adică fără apă, săpun, deodorant sau parfum.
Spun asta pentru că în ultimele zile simțul olfactiv mi-a fost grav afectat de tot felul de mirosuri neplăcute.
E oribil când intru în școală după ce am stat în pauză afară la aer curat și simt cum în timp ce urc pe scări mă afund într-o senzație de greață e din ce în ce mai intensă.
De la picioare nespălate la mirosul acid de transpirație, sunt silită să urc două etaje cu mâna la nas și cu speranța ca parfumul meu să nu fie dat dispărut în împuțiciunea de pe holurile școlii. E chiar frustrant să vezi persoane care arată bine și par îngrijite! dar au un miros deplorabil când trec pe lângă tine, adică efectiv îți mută nasul din loc.
Nu vreau să fiu o persoană rea, însă chiar nu am intenția de a borî pe treptele liceului din cauza unor nespălați. Apa nu e chiar atât de scumpă iar săpunul și deodorantul se pot procura foarte ușor de la orice supermarket la un preț convenabil, iar dacă banii sunt problema, sunt sigură că unii ar fi dispuși să doneze pentru o astfel de cauză.
Un alt inconvenient e obligația de a face naveta în zilele călduroase, atunci când parcă toți împuțiții se strâng fix în autobuzul tău, încolțindu-te. Miros de nespălat în față, spate, stânga, dreapta, iar tu stai acolo cu mâneca la nas absorbind ultimul gram de parfum din haină și concentrându-te să nu-ți dai mațele afară.
Frumos e să „miroasă” a vară.

6 gânduri despre “„Miroase” a vară din ce în ce mai mult.

  1. Alis, cu toate că ce povestești e un lucru cu adevărat enervant mnnu pot să nu remarc comicul care mistuie în tine. Ai stil,fată! cred că ar fi o plăcere să discut cu tine ore întregi, m-aș amuza teribil.. în sensul bun. 🙂
    Cu bine, ființă dragă! ❤

    Apreciat de 2 persoane

  2. Cu autobuzul nu am mai circulat, în metrou însă e jale! Nici nu vreau să mă gândesc că vine canicula, posibilitatea de a suferi o intervenție chirurgicala pentru îndepărtarea colecistului este maximă.
    Speram ca adolescenții de azi să fie spilcuiti și spălați.
    Trist!

    Apreciat de 2 persoane

  3. Pai cum sa mai aiba, dear, bani de apa si sapun cand au iphone6? De unde atatia bistari? 😀 Trebuie sa recunosc ca eu sunt o raftata a sortii, fiindca merg cu metroul de Pipera si, desi cobor la capat, inca n-am despistat niciun damf. Ruta de corporatisti, deh! 😀

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

