Cred că acesta e unul dintre cele mai răspândite zvonuri despre femei.
Nu am idee de unde a apărut mitul ăsta, însă mulți sunt de acord cu el. Și nu doar persoanele de sex masculin ci și acuzatele, da, da, femeile!
Eu una nu știu ce să cred, probabil că depinde de fiecare persoană în parte, la fel de bine ca o femeie poate să poarte pică și un bărbat, insa am încercat să aflu și părerile altora în legătură cu subiectul ăsta, și ce mai păreri!
Am avut tot felul de răspunsuri, însă cum vă așteptați, majoritatea băieților au răspuns cu „Da!” urmând și explicațiile „Păi da, pana mea…poarta pică…dacă faci o greșeală mai mare…nu prea trec cu vederea. De exemplu…eu am fost cu o tipă..și pana mea..acum încearcă să se răzbune pe mine.”
Dar, oare de ce încearcă să se răzbune???
„Da, cu siguranță femeile merg pe ideea: iartă, dar cu siguranță nu uita!”
Însă, au fost și băieți care au răspuns cu „Nu! Cum să facă așa ceva?”
Dar cele mai faine răspunsuri au fost cele primite de la reprezentantele sexului frumos.
„Depinde de la persoană la persoană. La mine una nu se aplica, pt că nu îmi place să port dușmănie pe o persoană, indiferent de ce mi-a făcut. Dar, dacă mă rănește atât de rău, nu trebuie sa îi port pică, trebuie doar să…o omor.”
„O femeie îți poate purta pică din cele mai minore lucruri (in opinia celorlalți) . Un exemplu ar fi dacă îi jignești modul în care se îmbracă, mai ales dacă îi jignești modul în care se îmbracă.De fapt cred că acesta este cel mai important motiv pentru care ar putea o femeie să-ți poarte pică o viață întreagă și dincolo de viață plus alte lucruri mai minore . Să fiu sinceră o femeie poate purta pică unui om din orice motiv , însă numai gravitatea ofenselor poate determina limita , dacă este ori pe viață, ori și după ce aceasta ia sfârșit. „
„Doar pe alte fete, dar nu neapărat toată viața, poate până la bătrânețe.”
Acestea au fost niște răspunsuri foarte amuzante de la persoane care au luat acest atac la adresa fetelor în glumă, cum de altfel e și bine.
Dar am primit și răspunsuri serioase, chiar foarte bune care mi-au dat puțin de gândit.
„Deci nu toate. Doar ălea mai proaste care nu înțeleg sensul firesc al lucrurilor poarta pică toata viața, pt că la un moment dat realizezi ca experiența respectivă te-a ajutat pe tine ca și femeie in procesul de maturizare, chiar daca inițial nu îți dai seama, involuntar te ajută.”
„Cât ar zice nu.. Tot e ceva-n sufletul lor. Sau zic că nu, dar se mint pe ele.”

Chiar dacă am primit o groază de răspunsuri atât pozitive cât și negative, atât în glumă cât și în serios, tind să înclin spre faptul că nu toate femeile sunt la fel, fiecare percepe lucrurile în moduri diferite, iar dacă poartă sau nu pică toată viața, sau o perioadă lungă de timp, depinde de ele!

13 gânduri despre “Femeile poartă pică toată viața?!

  1. Femeile se înțeleg una pe cealaltă, din acest motiv se urăsc reciproc. 😀 Nu cred că toate femeile poartă pică toată viața, adică… ar fi trebuit să fiu divorțat de mult. 😀 La modul serios, cu cât trec anii …uităm persoanele cu care am avut tangență, le lăsăm în urmă cu bune și cu rele. Mereu cunoaștem oameni noi, ne facem alți prieteni sau dușmani… e un ciclu nesfârșit . 😀

    Apreciat de 1 persoană

  2. La cât mă critică pe mine lumea, aș obosi să port atâta pică…:)) M-a amuzat partea cu hainele. Sunt curioasă care-s femeile alea care se supără atât de tare pe cineva care nu-i împărtășește gusturile vestimentare…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

